Sven studeerde in juni af met zijn project ‘Van autoplek naar mensenplek’, waarin hij liet zien hoe parkeergarages kunnen transformeren tot levendige plekken voor mensen. Zijn project is vanaf vandaag te bezichtigen in het Rietveldgebouw van ArtEZ Arnhem! De afstudeerprojecten zijn t/m 31 oktober te zien.

Sven, namens alle collega’s: gefeliciteerd!

Het werk van Sven én Collega Anneloes is ook te bewonderen op de website van de afstudeerexpo van de Academie van Bouwkunst